Presentació I Exaltació De Claudia Ramis Baeza Com A Fallera Major Infantil De Baix La Mar 2024

Passat dissabte dia 24 de setembre va tindre lloc la Presentació, Proclamació i Exaltació de la Fallera Major Infantil de Baix la Mar per l´exercici 2023/2024, la xiqueta Claudia Ramis Baeza.
L´acte va ser presentat per la nostra fallera Elia Lull Ballester, que ens va endinsar de ple amb les seues paraules en la coneguda Ruta de la Seda.

Així ens va dir: “Com han escoltat el meu nom és Elia, el que no saben és que soc una xiqueta mil·lenària, que no “milennial”, vinc des d’orient, i evidentment la meua expedició fins arribar aquí ha segut a través de la Ruta, per això vinc carregadeta de llegendes”.
La seua serenitat a la vegada que passió per tot el que relatava va fer que els espectadors gaudiren de la història i conegueren llegendes com la de l´Emperadriu Lei Tsú que cuidant de les seues moreres va descobrir els fils de seda que han perdurat fins l´actualitat o que coneguérem un poc més a Marco Polo, qui “recaptava en els cellers dels seus vaixells espècies, pedres precioses i seda que després vendria en Europa”

Dues llegendes que connectaren dos mons. Un pont entre Orient i Occident. Entre Lei Tsú i Marco Polo.

Seguidament es va donar pas a la pujada a l´escenari del President de la nostra comissió infantil, Martí Moreno Such al que Elia va descriure como “Aquest mariner de caràcter valent és qui du el timó de la comissió. Un audaç capità, que ha aprés durant anys com portar endavant aquesta tripulació.”

Martí es va dirigir a totes i tots amb paraules d’agraïment, estima per la Falla i convidant a totes i tots a disfrutar amb ell d´aquest any.

Per poder anar omplint un decorat inspirat en la ruta de la seda, la nostra presentadora va anar anomenant a tota la xicalla marinera. Xiquetes i xiquets que conformen la nostra comissió, que són present i futur, i dels que també va dir “Avui la xicalla ens mostra amb alegria i goig la seua indumentària, omplint-nos de colors les ànimes, mentre esperem l’arribada de les Falles.”

Per acabar d´omplir l´escenari sols quedava que pujara la protagonista d´aquest dia, la nostra Fallera Major Infantil, la nostra Claudia, a la que li van precedir emotius versos que deien “Per a tu teixiré cada dia un mantell de colors, que reculla el riure, l’alegria, la calma i el goig. Per a tu filaré cada pensament, sensació i experiència, per aconseguir-ne un amb tots els tons, i amb el que puga creuar els nostres mons.”

Una vegada Claudia va estar dalt l´escenari, el nostre President, Martí li va imposar la banda acreditativa i li va lliurar la insígnia d´or de la comissió.

A continuació, arribà un dels moments més emotius i especials per a Claudia, el moment de la seua exaltació. Escoltàrem a Carla Cabrera Ramis com li va dedicar boniques paraules nascudes del cor i que de segur també van arribar al coret de Claudia. Les tímides llàgrimes que brollaven pels seus ulls clars prompte van donar pas a que Claudia quedara captivada per tot allò que Carla li va saber transmetre, en especial, quant volguda és i com estava destinada a ostentar aquest càrrec.

A continuació va ser el torn de les mostres de cortesia on vam poder vorer desfilar al President de la Associació de Veïns de Baix la Mar, al Vicepresident de la Confraria de Pescadors, al Primer Tro de la Filà Creuats de Dénia, representants de la Foguera Carrer Sant Vicent d’Alacant, el Regidor de Festes de la nostra ciutat, el President Infantil 2023: Luca Garcia Lechiguero, els nostres màxims càrrecs 2024: Isabel Comes Guardiola i Salva Alberola Arriaza, i per últim, la nostra estimada Fallera Major Infantil de Dénia, Candela Marco Jiménez acompanyada pel President de JLF.

Només quedava escoltar les paraules de Claudia per donar per finalitzat l´acte de la seua Proclamació. Agraïda i serena, Claudia es va dirigir a familiars, amics, xicalla i comissió en general, companys d´altres falles i a tots els presents, per transmetre la seua satisfacció per poder ostentar el màxim càrrec de Baix la Mar i aventurant que anava a ser una gran any i unes Falles meravelloses.

Com bé va dir Claudia en el seu parlament, i fent us de les seues paraules, volem “donar les gràcies a totes eixes persones que han fet possible aquest acte, des de la primera lletra escrita, fins l’últim clau llevat”

#Baixlamar2024
#Mésenllàdels75

Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga la millor experiència d'usuari. Més info

acceptar